عشق عشاق قدیمی

متن مرتبط با «چرا حرف نمیزنی» در سایت عشق عشاق قدیمی نوشته شده است

از بس حرف

  • نیلوبلاگ

    از فراق زدیم یادمون رفتهxa0...

    ادامه مطلب
  • داشتیم از این حرفا داشتیم

  • نیلوبلاگ

    یعنی واقعا فکر کردی من محرمم همه کسم رو ول می کنم نه جونم تو محرممی و فقط تو برام مهمه نه خدایی فکر کردی تا این حد سست عنصر و متزلزلمxa0...

    ادامه مطلب
  • چرا حرف نمی زنی باهام خخ

  • نیلوبلاگ

    چرا وبتم آپ نیستxa0...

    ادامه مطلب
  • آره عزیزم چرا

  • نیلوبلاگ

    چرا که نهxa0...

    ادامه مطلب
  • چیه عشقم من که حرف بدی نزدم

  • نیلوبلاگ

    فقط گفتم سوگلیxa0...

    ادامه مطلب