یه سوال فنی بابای آدم های نخستین

خرید بک لینک
چه طور آشغال ها رو می گذاشته بیرون کیسه زباله نبوده چیکار می کردن بعد مثلا یه سنگ مربع تو خالی جای سطل آشغال بیچاره بلند می کرده قطع نخاع که می شده بدبخت خخخ

عشق عشاق قدیمی...

ما را در سایت عشق عشاق قدیمی دنبال می‌کنید

برچسب: یه سوال فنی,یه سوال فنی دارم,یه سوال فنی از پسرا,طنز یه سوال فنی, نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 18:12

صفحه بندی